the everlasting me

This is my life.

torsdag, april 06, 2006

Always running around.


Jag hatar när allt bara slår om såhär.
Idag har varit en bra dag. Det har det. Jag har skrattat och jag har fått G i betyg på datan och allt var bra. Jättebra. Det har varit varmt ute. Jag fick flera komplimanger över min nya tröja. Det kändes bra. Allt var bra. Jättebra.
Kommer hem och allt bara tynger ner en. Jag hatar det. Jag avskyr det. Alla känslor alla äckliga tankar.. Inte bara om Tomas men även om allt jag tryckt i mig och troligtvis kommer att trycka i mig. Jag hatar det, men jag älskar det. Jag vet inte.
Jag tänker nu bädda ner mig och bara dö.

Jag saknar bra tider. Jag saknar då ingenting jag gjorder räknades för mig själv. Den tiden jag var mig själv. Då jag inte hade dig, då jag fortfarande existerade för mig själv.