the everlasting me

This is my life.

tisdag, mars 21, 2006

Do you remember me?

Jag hatar dig så jävla mycket. Fyfan vad jag hatar dig!
Jag hatar dig för att du inte bryr dig längre. Jag hatar dig för att du inte finns där för mig längre.
Jag hatar dig för att du lyckas gå vidare. Och jag hatar dig för att du glömt mig!

Jag grät en massa idag. Jag vill inte gråta över dig om du inte ens kommer ihåg mig.
Jag hatar att jag får fråga din jävla kompis om din jävla musikal var bra.
Jag ville ta reda på det själv. Se det med mina egna ögon. Men eftersom du inte sa något så blev det inte så. Du ville inte ha mig där och jag hatar dig för det.

Ibland undrar jag varför jag torterar mig själv. Varenda jävla eviga dag tittar jag igen mappen med alla bilder på dig. På oss. Det är inte bra, jag måste sluta men det går inte.
Jag vill ha dig så sjukt mycket. Jag saknar dig så jävla mycket att jag skulle kunna ge vad som helst bara för att se dig en sekund. Jag vill bara ha dig nära. Förstår du det?
Jag saknar dig så enormt att det kommer bli min död.

Utan dig är jag ingenting. Utan dig har jag ingen.
Utan mig har du allt.