the everlasting me

This is my life.

måndag, juli 10, 2006

ArvikaArvikaArvika!

Jag har stressat upp mig totalt. Mina sömnproblem har ännu en gång dykt upp. Jag som nästan kommit över dom och sovit bra de senaste veckorna. Nej, jag vill kunna sova!

Jag är som sagt sktistressig över att träffa dig och det gör ont konstant i min mage. Mina nerver slits ut toalt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ja, det finns inte så mycket att göra. Jag slår nästan vad om att vi kommer börja bråka om något, har jag tur kanske vi slipper det. Jag hoppas verkligen det. Jag vill inte ens träffa dig ännu mindre förstöra ännu en festival. Livet är verkligen lågt ibland. Jag kommer inte kunna sitta still imorgon på bussen för jag kommer vara så nervös över att träffa dig. JAG VILL INTE TRÄFFA DIG!

Jag ber dig unvika mig lika mycket som jag tänkter undvika dig. Jag vill varken se dig, höra dig eller lyssna på dig. Har jag tur dyker du inte upp förän onsdagen, så jag får en dag utan dig, men känner jag dig rätt så är du säkert redan där.

Och ja, jävligt av dig att börja skriva med Jenny. Fult. Ska vi bråka om något så ska vi bråka om det.

Jag hatar dig,
din daniel.